Vrácení a reklamace
Odstoupení od smlouvy
Pokud jste spotřebitel – máte zpravidla právo odstoupit od smlouvy na dálku .
Odstoupit od smlouvy můžete zasláním prohlášení o odstoupení od smlouvy např. e-mailem zaslaným na adresu: obchod@moravske-sady.cz
Vrácené zboží nám ihned vraťte na následující adresu: ul. Mickiewicza 46, 39-200 Dębica, Poland , nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy jste od smlouvy odstoupili.
Od smlouvy můžete odstoupit do 14 dnů .
Čtrnáctidenní lhůta pro odstoupení od smlouvy začíná běžet:
- pro smlouvu, ve které věc vydáváme, povinnost převést její vlastnické právo - od převzetí věci vámi nebo vámi určená třetí osoba s výjimkou dopravce,
- pro digitální obsah - ode dne uzavření smlouvy.
Pro dodržení lhůty stačí zaslat vyjádření před jejím uplynutím.
Vámi provedené platby, včetně nákladů na dodání zboží za podmínek stanovených v předpisech, Vám budou vráceny neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne obdržení prohlášení o odstoupení od smlouvy.
Můžeme zadržet vrácení platby, kterou jsme od vás obdrželi, dokud neobdržíme zboží zpět nebo neposkytnete důkaz o jeho zaslání zpět, podle toho, co nastane dříve.
Pamatujte, že právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku nemá mimo jiné spotřebitel ve vztahu ke smlouvě:
- ve kterém je předmětem služby neprefabrikovaný předmět vyrobený podle specifikací spotřebitele nebo k uspokojení jeho individuálních potřeb,
- ve kterém je předmětem služby položka, která se rychle kazí nebo má krátkou dobu použitelnosti,
- ve kterém je předmětem služby věc dodávaná v uzavřeném obalu, kterou po otevření obalu nelze vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, pokud byl obal po doručení otevřen. ,
- kde jsou předmětem služby zvukové nebo obrazové záznamy nebo počítačový software dodaný v uzavřeném obalu , pokud byl balíček po doručení otevřen
- na dodání digitálního obsahu nezaznamenaného na hmotném nosiči, pokud plnění začalo s výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a poté, co byl podnikatel o ztrátě informován. o právu na odstoupení od smlouvy.
Podrobné informace o odstoupení od smlouvy naleznete v našem Prodejním řádu.
Stížnosti
Jste-li Spotřebitel a ukáže se, že zboží zakoupené u nás má vady, máte právo na reklamaci na základě záruky. Stížnost zašlete nejlépe na následující e-mailovou adresu: obchod@moravske-sady.cz nebo poštou na následující adresu ul. Mickiewicza 46, 39-200 Dębica, Poland .
Reklamované zboží zašlete na adresu: ul. Mickiewicza 46, 39-200 Dębica, Poland
Vzhledem k závadě můžete požádat:
- výměna věcí za jednu bez vad,
- odstranění závady,
nebo učinit prohlášení o:
- snížení ceny,
- odstoupení od smlouvy - v případě věcné vady.
Jsme odpovědní za vady zjištěné do dvou měsíců od data dodání položky.
Zpravidla můžete reklamovat do jednoho měsíce od zjištění závady , avšak lhůta pro uplatnění reklamace nemůže skončit dříve, než uplyne záruční lhůta prodejce.
Vaši stížnost posoudíme (odpovíme na ni) do 14 dnů od data, kdy vaši stížnost obdržíme.
Více informací o stížnosti naleznete v našich prodejních řádech.